Dietimeal Omelet Champignons

Proteinerijke omelet met champignonsmaak van Dietimeal. Doos met 7 porties. Geschikt vanaf fase 1 van het eiwitdieet. Ook geschikt in het koolhydraatarm dieet. Levert per portie 18 gram eiwit en 3.0 gram koolhydraten.

€ 9,50
Inclusief belasting

Volumekorting

Aantal Prijs U bespaart
2 € 9,22 Tot € 0,57
3 € 9,12 Tot € 1,14
Aantal
Op voorraad

Heerlijke omelet met de smaak van bospaddestoelen! In 1 doos zitten 7 porties, te gebruiken vanaf fase 1 van het eiwitdieet. Ook te gebruiken in het koolhydraatarm dieet.

Levert per portie 18 gram eiwit en 3.0 gram koolhydraten.


Voedingswaarden
Per 100g Per portie: 29,5g
Energie (Kcal / kJ) 408 Kcal 1708,2 kJ 120,36 Kcal 503,9 kJ
Eiwitten (g) 61,0 18
Koolhydraten (g) 10,1 2,98
- Waarvan suikers (g) 3,4 1
- Waarvan polyolen (g)
Vetten (g) 13,6 4,01
- Waarvan verzadigde vetzuren (g) 4,4 1,3
Vezels (g) 0,6 0,18
Zout (g) 4,11 1,21

Ingrediënten:

Melkeiwitten, eiwit & eigeel poeder, aromaten, zout, gedroogde paddestoelen (2,4%), tarwevezels, smaakversterker: glutamaat, kruiden, anti-klontermiddel: siliciumdioxyde.

 

Bereidingswijze:

Neem 120 ml koud water in de shaker of mengkom. Giet de inhoud van het zakje erin. Goed afsluiten en 10 seconden goed schudden of mixen. Neem een pan met antiaanbaklaag, strijk deze in met een kleine hoeveelheid olijfolie en verwarm deze. Giet het beslag in de pan en laten bakken langs 1 zijde op een warm vuur, u kunt de omelet langs 2 kanten bakken maar dit is niet noodzakelijk.

Tip U kunt voor de omelet de toegestane groenten zoals tomaten, courgettes, champignons, paprika en kruiden zoals bieslook, basilicum, oregano gebruiken. Bak de omelet dan niet langs 2 zijden. Ook kunt u Zwitserse strooikaas over de omelet strooien. De omelet kan ook koud gegeten worden, snij ze in stukjes en eet ze met een rauwkostsalade.

Dietimeal

Specifieke referenties

Aanbieding